piątek, 30 listopada 2007

Kto lubi zimę

Zimno. Mokro. Zima nadchodzi wielkimi krokami. Nic, tylko zagrzebać się w ciepłej pościeli z dobrą książką i kubkiem kakao do towarzystwa.

Ale pracować trzeba, zwłaszcza, że w przyszłym miesiącu chciałabym otworzyć mój mały butik internetowy. Dla poprawy humoru posadziłam pięć milionów bratków:

Jak je widzę przez okno mojej pracowni, to od razu chce mi się robić WSZYSTKO!

Chociaż są tacy, którzy na myśl o zimie się cieszą:

Ten po prawej to bałwanek, po lewej jego twórczyni.

Bardzo miłego dnia !!!

5 komentarzy:

sekutnica pisze...

no przeciez widac ze to balwan :)

Herbatka pisze...

A Zocha jak żywa, słowo daję ;-)

Anonimowy pisze...

a ja bylam przekonana, ze to z prawej to balwan..matku bosku......
a sklep juz za miesiac? Matku bosku, na sen czasu zabraknie!!

Pluszowo pisze...

No ten miesiac to jest czas orientacyjny, moze sie okazac, ze za dwa alibo trzy... Ale jak mysle, ze to juz za miesiac, to misie szybciej pracuje ;)

Anonimowy pisze...

ale Zochna artystka, fiu fiu :) Bardzo mi sie podoba pierwszy dzien na Twoim blogu i nie moge doczekac sie dalej :)